Sunday, June 5, 2011

Maruah Yang Tercalar

Sebagai lelaki, aku menjalani kehidupan ini sebagai seorang yang bermaruah.

Maruah seorang lelaki terletak pada kegoannya, kepandaian dalam bidangnya, dalam manis kata-katanya dan pada kasih sayangnya.

Namun satu hari dalam minggu lepas seseorang telah mencalar maruah yang aku jaga selama ini.

Geram rasa hati aku ni aku tahan-tahan, kalau tak kerana dia seorang gadis sudah lama aku selesaikan cara "man to man".



Geram betul aku dengan seorang gadis ni .




Kan dah tak pasal-pasal aku layan Nora Elena. Kan dah tak pasal-pasal aku kena jadi romantik macam Seth Tan.

Satu je aku tak puas hati dengan gadis ni. Dah elok-elok dulu kahwin dengan Ustaz Amirul yang pergi bercinta dengan Eid lepas tu kahwin pulak dengan Seth ni apa cerita?

Hal kahwin-kahwin ni jangan buat main-main.

1 comment:

ihsan_huhu said...

nyam nyam. nampak mcm sedap.