Monday, July 20, 2009

83 Harrow..

Haram jadah tol... aku cuti lama sangat sampai dah rasa malas dan x berapa nak semangat. Letih keje kat wad petang tadi kot. Ingatkan sebab aku memang malas rupa-rupanya pasal ubat x makan lg. Huhu..Maka terpaksalah aku keluar dari library pergi ke kereta ambik stok ubat kecemasan. Tadi lepas dinner cikyun dah berletiaq suruh makan ubat tapi baiasalah, manja dan mengada-ngada punya pasal aku buat tergagai dan langsung terlupa nak makan. Akhirnya adoi sakit kepala aku pon dah lega. hahahaha. Happy aku sampai tergelak besar dekat comp area nih. Teringat petang tadi masa jalan pergi magrib dengan saudara aminuddin sharifuddin, dia cakap 83 Harrow memang legend abes. Nak tau x kenapa? Apakah dia 83 Harrow? Tunggu sambungannya selepas iklan pistol aku. hahahaha

1 comment:

Asmoham said...

http://www.trademe.co.nz/Browse/Listing.aspx?id=229137729 ni la iklan pistol aku.. ngehehehe