Monday, July 27, 2009

Home Sweet Home

Lately ni aku manjang x berapa sehat dengan bz dsbgnya.. Nasib baik la aku xada anak bini.. hmm.. hari ni pon aku bz gile sampai balik bilik letih x de napsu nak ngemas. Maybe kalau bilik aku ni boleh mencarut dah lama dah dia mencarut haram jadah selsema babi sume kuar.

huhuhu.. sorry la bilik. Aku belum ada mood nak kemas kau. Aku nak siapkan kes-kes tertunggak dan terhutang, lagipon minggu depan aku dah nak exam n ada presentation. Rasa macam xcukup masa untuk buat banyak benda.

Sehari 2 x berak sekali berak dah setengah jam. Dah rugi xpasal-pasal sejam buat berak. Dah la rugi masa, tenaga jgn cakap lah. So bilik, ko marah la usus aku sebab susah sangat nak kuarkan tahi. Akibatnya aku keletihan meneran dan hanya mampu duduk keletihan menghadap laptop ni.kekekekekee.....



Gumpalan baju akibat puting beliung yg menceroboh bilik



Penghantar surat khabar tersilap baling megi


Dah tunggang langgang resit-resit bercampur dgn notes



"randomnity"



Emac yang suke menyorok semenjak dirinya dah terjual



teka-teki: Siapakah yg menjumpai cereal aku?
Jawapan: Siapa yg menjumpai cereal aku bagi cepat aku nk bfast ni. huhu



Penemuan alat-alat pemujaan yang digunakan oleh mona fendy



Macam-macam ada semuanya within reach. bisa dicapai.


Nanti lepas aku dah pimp bilik aku, aku buat entry baru pulak. Ala-ala casa impian gitu.

2 comments:

chentahati said...

ermm..sakan aih bilik..nnt kemas elok2 tau.. =p

Asmoham said...

dah kemas dah skg.. lama tol amik ms.. hahaha