Wednesday, July 29, 2009

83 Harrow part II

Episod Lepas

83 Harrow Part I

.....................................................................................................................................

Semenjak isteri si drug dealer ni balik, kehidupan kami kembali membujang. xtau la dah bape hari aku dok menelan megi, rambut aku pon dah kerinting cam megi.. huhuhu...neway, hr ni aku msk gulai telor makanan kegemaran si perogol. hehehe.. xkesah la, janji cepat masak dan cepat di makan. Masak banyak-banyak tapau untuk esok dan lusa dan tulat tungging terbalik terbongkang periuk belanga sume. hahaha.. actually, aku bkn nak merapu pasal makanan atau pasal megi atau pasal swine flu tapi pasal 83 harrow..

Kalau dikaji betul-betul kenapa 83 Harrow bukan 55 Arrow? Sebenarnya aku dah berjaya pecahkan kod rahsia yg chuck ( watak kegemaran drug dealer) sendirik xleh nak pecahkan. 83 tu mewakili jumlah ahli underground rumah kongsi kitorang. x caya? 83 ( 8-3=5) .so 5 org penghuni. hahaha.. bodo betul kalau sape yg percaya. Afiq anak nureen pn bole wat. Harrow tu bahasa pelat anak-anak orang maori mix dengan yahudi bermaksud Hero. so kesimpulanny dari awal lagi aku cube untuk menceritakan kat korang kehebatan 5 orang hero. Macamana cerita dia? Macam ni....

Kelihatan dari jauh, 5 orang anak muda berjalan beriringan. Mereka ialah si Drug dealer, Bisnesman, Pecinta komik, Seniman dan yg paling hero ialah Kapitan. Setiap hero ni ada kelebihan masing-masing kalau dalam tV cter heroes ke power rangers ke apa-apa la, kan ada super power. Tapi sebabkan mereka sume ni x ma'sum, maka sifat-sifat super power mereka adalah lebih kepada skill2 yg lebih up dari kalangan manusia-manusia average yg lain. Ala- ala genius @ ulamak dalam bidang masing-masing. Dan harus diingat bidang-bidang ni bukan bidang-bidang major degree yg mereka pelajari, tapi bidang-bidang kokurikulum yg x diajar di mana-mana univesity, sekolah, kolej, buku teks atau nursery.


Mitsubishi Galant jagaan seniman



Nissan Pulsar hasil keringat si Drug dealer


Kumbang hitam ( toyota trueno) tunggangan pecinta komik


Ferrari mewah ( toyota cavalier) keunggulan seorang Bisnesman



Inilah dia knight rider sang Kapitan (Mazda familia)


aku letih la, nk mandi manda siap-siap gi library, nnt bile-bile aku sambung.


Episod Lepas

83 Harrow Part I



No comments: