Saturday, January 23, 2010

Aku Kesah Sebenarnya...

Kembali menulis... sebab aku kesah..  kesah ape?

Aku kesah la dah sebulan lebih aku x conteng pape kat sini. sian Frodo ngn Amar Amirah.. datang lebahputih asyik kosong je x berupdate.  Asalnya memule, kalau korang perasan, entry2 awal mmg aku tulis untuk tatapan adik-adik aku, juga mengisi masa2 lapang aku kat rumah dikala aku x sehat dan x dapat ke kelas.

Alhamdulillah, dah sehat belaka, balik rumah adik-adik depan mata, bz dengan hal duniawi maka aku pon x update x sambung citer2 ustaz, citer2 mcm2 lg la..

Aku kesah gak,  sebab handset yg aku sayang... yg paling canggih abad ini, ada camera 12 mP carlz zeiss lens nya, 4.0G network, music tanpa henti dan pautan PS3 dah hilang akibat tulah x mendengar kata ibu semasa berada di Madinah Al munawwarah...   


Lalu menjadi lah aku daripada seorang yg x kesah kepada kesah.. cerewet lak bab2 nak beli henpon nieh.. setelah bertawaf sa'ie kat kedai2 henpon, aku dah short list

1. Iphone 32 GB

2. Blackberry Storm

3. Nokia xpress music yg baru..

Setelah tamat tempoh undian sms AFUNDI JARAK HENPON PILIHAN,  maka aku telah membuatkan seorang amoi cine happy kerana aku telah berjanji akan kembali membeli 

Nokia xpress music yg baru... kekekeke.. 


Sebab henset terlalu up duit dlm maybank x up mana.. aku terpaksa betray amoi tuh.. kekekekeke

*Padan muke ko amoi kene tipu idup2..  ko termakan lakonan aku yg berpure2 menjadi laki banyak duit lg stylo... kekekeke..  ni haa... aku beli henset kat kedai bapak sedara aku.. lagi murah.. canggih pon canggih.. kekekeke.. 





** skrg aku lebih yakin dan self esteem kembali memuncak dgn adanya henset Budget nieh..  Adik2 aku tidak lagi berlari manjauhi aku sambil berpure2 aku bukan abang mereka bile ex-henset aku berdering lagu purba... huhuhu.. hati abg mana yg x terguris bile adik2 sanggup membuang keluarga hanya kerana sebuah henpon..  :( dan aku smemangnya KESAH!! 


4 comments:

dianaibrahimali said...

cantiknya gamb wallpaper hp.....so sweet....

Asmoham said...

hahaha... :)

ihsan_huhu said...

angkat r samsung jet ke samsung omnia ke

xmahal sgt

Asmoham said...

hoho.. xde fulus la bang.. sume duit dah invest g mycutegadgets.. kekeke