Saturday, September 19, 2009

Eid Mubarak!





Selamat Hari Raya diucapkan buat semua pengunjung especially para pengunjung tegar lebahputih. Aku nak mintak maaf banyak-banyak atas segala ketelanjuran tingkah laku serta kecelakaan tutur kata. 0-0 ye.. Kalau ada salah silap lagi, tahun depan kita bermaaf-maafan lagi la.

Kepada perogol-perogol, ustaz-ustaz berkemaluan panjang, harap-harap dah habis sebulan ramadhan ni kalian insaf lah ye. Kalau x, aku bobit anu korang buat rendang anu kasi korang makan balik.. hahahaha... oppsss.. mahap yek.. raya kan nie. hahaha.

Memandangkan NZ kene posa sehari lagi, aku pn berasa gembira di atas rahmat-Nya memanjangkan lagi ramadhan supaya aku lebih insap.. isk isk. jahat sgt ke aku?

Aku pasti ramai naqib-naqib dan naqibah-naqibah usrah yg sgt2 gembira, kerana dipanjangkan ramadhan oleh-Nya. Alhamdulillah, moga-moga satu hari nanti akan terbit perasaan yg sama dalam diriku yg hina dina ni.

Di kesempatan ini juga, aku nak mintak maaf dgn mak, ayah, kakak, abg, adik-adik, atuk nenek wan cik cinonet cipoen sume kalau selama ni aku ada buat salah dan xsmpat mintak maaf. Juga kepada camelia-camelia ku, gadis-gadis yg pernah mencintai aku dan yg aku cintai dgn sepenuh hati, kalau ada ketelanjuran ( bukan telanjur yeee.. ) mintak dihalalkan, di maafkan, dan paling penting, terimalah jodoh-jodoh anda dgn hati terbuka.

Aku kasi serangkap pantun buat kalian

Kalau ada sumur diladang,
Boleh kita menumpang mandi,
kalau ada jarum yg patah,
jangan disimpan di dalam peti.... hehehehee... da abis da pon


opsss...

Kalau anda bermain game ladang (farmville),
Jangan lupa bagi gift kat aku nanti,
Kalau hari raya gigi anda patah,
maksudnya terpaksalah anda makan megi... kekekekekeke

No comments: