Sunday, September 27, 2009

Mak @ Otago

Lagi beberapa hari genaplah setahun kunjungan mak ke Otago. Mahakaya Mahasuci Allah walaupon dah 4 tahun aku beraya di tempat orang, antara hikmah yg aku baru perasan hari ni ialah diberiNya aku sakit teruk betul-betul masa raya 2008 dan digantikan kesihatan aku itu dengan membawa kepada aku seorang emak. Emak yang diterbangkan khas ke New Zealand oleh Malaysia Airlines dan ditaja sepenuhnya oleh Student Safe Insurance. Tahun ni terasa kosong, raya kali ni xde special apprearance oleh emak tetapi the memory of your tender and loving care is still fresh and that's the thing that keeps me going. Setahun aku yg silam penuh dengan kenangan seribu duka tetapi kedatangan emak telah menghapuskan kenangan sedih itu dengan kasih sayang beliau yang melimpah ruah .Aku bangkit kerana merinduimu. I miss u emak !























Lagu kat bawah ni utk mak..
I wish that i am singing this song especially for u...









5 comments:

dianaibrahimali said...

selagi ada emak....kasihi lah dia...rinduilah dia....

Asmoham said...

yup2.. sorang ni je kot mak yg ada.. dah xde mak laen dah..

Anonymous said...

hum, lagu untuk mak aje? lagu utk ijah??? selagi ader ijh selagi itulah udin akan ader adek permpuan yg cute dan comel! hahhaha!

Asmoham said...

nnt ak buat entri khas utk adikku yg comel ni.. ijah nak lagu ape?

Jessie said...

I believe everybody should browse on it.
maps of Florida | cute headbands | universities in Illinois