Friday, October 2, 2009

Pak Arab..

Hari ni aku nak review pasal pak-pak arab. Sebelum aku nak teruskan, diingatkan bahawa adalah terang lagi nyata bahawa apa yang aku nak tulis sudah pasti berat sebelah sebab hanya dari pandagan kaca mata aku.

Orang-orang Arab memang sejak azali lagi dah terkenal dengan kekasaran mereka. Asal boleh nak gadoh, nak bertumbuk dan sebagainya. Paling aku x boleh lupa, bila main bola petang-petang, benda kecik-kecik pon nak gaduh. Pasal bola out x out, off side. Rileks lah syehhh.... main petang-petang je pon bukannya main World Cup.

Pernah sekali ada liga bola sepak indoor anjuran masjid Al Huda, bukan main lagi Assobiyah Arab derang. Standard la tu, perkauman, Melayu pon Assobiyah abes.. Tapi nak di jadikan citer, betapa ganas nya derang nieh, team mate aku ( sume melayu) abes kene patah tergeliat. 2 orang gak la yang kene pegi xray kaki dan sorang kene simen sebab retak. X man-man langsung Arab-arab nieh. Dan semenjak itu, sebarang aktiviti sukan melibatkan orang Arab, aku dah x join.

Orang Arab juge pandai. Pandai-pandai. Derang sume umor mude-mude lela belaka. Siap ada sorang mamat nih, skang dah final year medic.. bukan main bijak cakap melayu. Kejap je dia belaja. Tapi salah guru.. dia terer gile bab-bab mencarut babi, pukimak, butoh pak hang nieh.. hahahahahaha.. corrupt2.

Kalau ada orang melayu yg sengal.. orang arab lagi sengal. Sengal gile. Aku terjumpe beberapa video kat you tube haram sengal derang ni. Kalau derang marah, derang akan meludah ke belakang sambil berbunyi kuat sebijik cam seekor unta tengah marah. Pernah tengok unta marah? xpernah? aku pon x pernah.. kekekekeke...



Enjoy the videos..




GTA arab





Pak Arab naik treadmill





Pak Arab melatah





Kompilasi arab-arab sengal

No comments: