Friday, October 16, 2009

Never Back Down VS Fighting




2 movie gado-gado yg aku rs nak review sangat-sangat. Bukannya apa, ntah xpasal-pasal hari ni aku rasa tertipu dengan mainan dan hasil tangan mamat pembuat treler salah sebuah filem di atas.


Never Back Down, walaupun cter dia ala-ala karate kid tp relevan dgn remaja skrg, sumpah bagi aku best. Dengan mamat hero yg ka-chak dan berjenis gak la, awek samprit yg boleh belah dan watak antagonis ( pelakon OC) yg penuh bergaya. 2 x kot aku tengok movie nieh sebab aku suke part derang gado-gado. Penuh seni choreography.


Tapi dek sebuah treler dari internet, dan juge promo masa aku layan citer apa ntah ( inglorious basterds kot), hari ni macam kene pukau dengan housemate aku, dek kerana kami berdua dah terpukau dgn treler yg agak gempak. Tambahan pulak mamat hero ni dulu hero Step Up. Tapi babikus betul cerita yg sampah ni. slow.ttdo aku agak lama sebab Terrence howard wat aku ngntuk ngn cara cakap dia yg monotonous, awek x cargas,dan hero x berjenis. Bangun-bangun pak lebai tu dok cakap2 gak lagi.. aduhhh..


Gaya lawan lak macam aku gado masa kecik2 kat sekola dulu. Bergomol-gomol cam gay yg dahaga. Allo kawan, baik lu orang tengok citer National Geographic daaa.. beruang gado-gado lagi best. Nak-nak beruang jantan gado ngn beruang betina... kekekekekekekeke




Gado-gado jugak kemaluan mau jaga woo...




** Housemet aku lagi down kot.. sebab dia x pakai tangkal masa tengok treler Fighting.. so efek pukaunya berganda-ganda.

No comments: