Thursday, October 29, 2009

Sengal?Berlagak? atau nak makan penyepak?

Ni aku dah simpan lama. Hari ni aku bukak dan aku dedah. Kasi panas cket !korang tengok gambar-gambar kat bawah ni. Kalau korang x rasa pape x pe... sebab aku judgemental n kdg2 mental... kekekekeke




"peace utk yg xdpt wat medic.. jgn jeles tawww!!"



"Best tau wlupun cume dpt pakai scrubs je rasa UP gileee, yeahh!!"

"tula, sape suh x blaja pandai-pandai kt matrix dulu"



"aku rs sgt hnsem gile babeng bile perasan diri ini surgeon . Aweks2
bolehla start admire dan kagum ngn aku."




"Esok dah keje, tulang tengkorak korang,mak ayah korang skali la aku akn wat cani"



" Cepat-cepat snap. Tgk ni, dead brains can smile. BIG SMILE"

"medic student je dpt pegang brain ni"

"no brain people can't touch a brain..kekekeke"






Ok, Ulasan gambar-gambar:

Deyyy..

1. " waaaahhh, die buat medic la. Mesti pandai kan.."
" Hebatnye dia.. " (sambil merujuk gmbr2 scrubs dlm dpn toilet)

Bagus sangat ke jadi budak medic? setakat dpt 4.0 flat, belaja baca buku, makan buku, tdo buku, mandi buku, minum air rebusan buku, berak kuar buku...mmg la hampa pandai, terer. Cube aku suh korang kire depreciation harga rumah x pon cter kat aku pasal ikan kepala banar, sure korang xtau punye.

2. Korang xkesian ke kt ramai-ramai dak-dak lain yg nangis-nangis xdpt wat medic sume. Adakah korang x mengambil kire perasaan derang bile posing-posing cam 2.. cian tau..

3. Yang paling sengal memperkotak-katikkan brg2 kat anatomy museum. Korang xtau ke sebernanya ada akta yg x membenarkan korang mengambil gmbr2 organ. Juge lg kuang hajar main-mian kepala tengkorak ke apa. Human body. Respect la cket!!!

4. Nanti ada gmbr2 cani aku update lg.. neway, belajar betol-betol niat kene betol, bukan utk bangga-bangga ko lah 10% yg paling pandai dlm masyarakat atau keje ko paling mulia atau rs up sbb dah pakai scrubs, labcoat etc. Kalau camtu la pikiran korang, mmg nak makan penyepak.orang lain pon wat medic gak xde la nak gelabah..


*** Ulasan gambar hanyalah pendapat peribadi, xde kaitan dengan orang-orang lain. caption xde kaitan dgn gambar, hanya untuk memanaskan lagi entry. Harap jelas, lagipun identiti mereka dirahsiakan kan.. kekekeeke

*** Sape rs xpuas hati ngn entry nieh, sile lah komen

12 comments:

Dolmar Desserts said...

bro asmoham, kat my U lagi la...
name je budak medic...
tapi byk btol mase nak berhuha2...
berjoli sana sini...
nak masuk klas ke tak masuk klas ke suke hati je..
nanti dah jadi doctor buat muke over confident padahal tak tahu pape agaknye....
tu pun ade hati lagi nak kutuk n pandang rendah kat kitorang bdk2 dentistry n farmasi ni..padehal kitorg blajar lagi teruk...kesian aaa kat diorg tuh...
gambar2 macam yg bro asmoham tempek tu toksah kate la berlambak2 jugak...nak tunjuk kunun tekunla...kunun best la..haih...
ni pun pendapat peribadi saja.

saifulaswat said...

hahahah..terbaik bro..aku mmg support entry ko kali nie..terbaik!!!..."eh,saya kan budak medic,budak medic mesti la best,cemerlang,paling pandai dalam masyarakat dan sebagainya".....hahahaha...bullshit....

ihsan_huhu said...

pon buat main mayat gk. tp aku xpkai scrub2 nih buang karen jek

Anonymous said...

mMG berlagakkk kooo!! budus betul main2 tengkorax!! ceh ~ meh aku tanya diorg sal interior design .. tau tak nak jawab! pooorah. respect arr mende2 yg jadik uji kaji kalu! choiiii jerrr ... ko tanya skit dak medic ni sal ikan kaki 4 ko tuh! huakakkakakaka ~

FB

Anonymous said...

mMG berlagakkk kooo!! budus betul main2 tengkorax!! ceh ~ meh aku tanya diorg sal interior design .. tau tak nak jawab! pooorah. respect arr mende2 yg jadik uji kaji kalu! choiiii jerrr ... ko tanya skit dak medic ni sal ikan kaki 4 ko tuh! huakakkakakaka ~

FB

Asmoham said...

hmm.... sbb tu kot beza consultant2 @ dr2 pakar kat cni.. nz n negara2 barat nieh.... lagipon yg banyak rugi duit kene tipu klinik bankrap dan bisnes hancai. sume nye doctor. Sbb ingt paling bijak n cemerlang. N Mak cik aku penah keje kat satu hospital swasta.. memang hancai.. sbb yg manage dr2 baje bijak cemerlang but " they are the most-stupidest people on earth"..." bodoh sombong ego nak mampus sbb ada title Dr"

(org len pn dr gak weh, dr gigi, dr hewan, love dr, dr phd dll )

-mak cik aku yg ckp-

Asmoham said...

amar amirah: sabar byk2 dik.. x jumpe dah bdk2 medic cam geng2 aku.. kekeke. Aku siap dgr ada uni kt msia bdk2 medic haram xtegur dak2 cos lain. Sombong nak mampos. macam x kelas la kawan ngn bdk x medic.hmm.. tu pon luahan dak2 farmasi. tkejut gak aku. pdhal farmasi ngn medic tu kwn cam baik gak la ms sekola.. uhuk2.

Nana: Mmg bullshit pn...rasa lain kot tgk environment kt local uni or uni yg ramai melayu..

esan: ko belaja urut.. mana leh urut pakai sarung tangan.. x feel la.. hehehe

Anon: ko kalo ada gambar lg kasik la..

Anonymous said...

aik gambar aku pon kena ka? 2 keping plak tu :) salah ka nak amek gambo dgn kawan2? adoi susahnya kalo suma org pk negative camtu.. xda plak aku ckp aku plng pandai..

Asmoham said...

anon.. no heart feeling kritikan sosial, and gmbar ko sbnarnye dah jd milik public once ko letak kat social network cam facebook or friendster etc...

Anyway.. ada dlm disclaimer ak da tulis siap2.. xde kaitan..

N ni bkn pk negatif yang..

Ak tulis ni pon dari sumber2 yg sohih bekenaan kenegatifan segilintir insan yg mencemarkan imej kamoo @ kita ..

peace~ hidup harus terus tenang dan ceria~

dartdadada said...

ni la melayu.

Asmoham said...

melayu.. sume sama je kot..

mint said...

dis is my first time commenting on your informative blog.i like!keep it up.nway juz wanna say ini entry yg terbaek punyerr!buat kesedaran bersama!!kpd bdk2 medic blajarla rajin2 kerana allah dan berbakti kpd masyarakat pon kerana allah..n sorry la abg surgeon u dun look hot to me tho..jgn perasan:peace: