Friday, August 21, 2009

Najis@Tahi@Berak


Aku xtau korang suka atau x bila aku cakap pasal tahi, najis-najis x pam, tercalit-tercalit dan sebagainya bentuk ungkapan-ungkapan busuk.

Suka untuk aku suarakan di sini, bergelumang dengan bidang-bidang najis... benci atau suka, korang x boleh elak.

Maksud aku akan ada satu masa dalam hidup korang, kene main tahi. X percaya?

Macamana korang basuh berak? istinjak guna air? tisu? batu? tulang? hanger besi?

Nanti bila dah ada anak @ baby, dia berak, korang kene gak cuci yak-yak dia.. mana boleh biar nanti bersebu macam tepung komak tapi warna coklat @ hijau!!

Juga bile nanti mak ayah korang tua.. cane lak? kalau mak ayah dah terberak-berak bak kata bahasa medic "incontinent".

Di mana otot2 dubur dah longgar, ala-ala motor buruk honda cup boon siew tahun 70-an yang skru-skru enjin dia longgar. camtu lah nanti otot-otot dubur mak ayah korang, korang dan anak-anak korang nanti bila dah tua.

So usah lari atau katakan tak nak! pada tahi. Sebab memang hidup ni adakalanya kita kene bergelumang dengan najis.

Paling x pon, korang msti pernah dengar cane org selalu kata, shit happens!!

Shits happen!! or I can't shit at all (tu aku kadang2..hahahaha)

So pergi mati la sape-sape yg konon2 suci ... u can't hide your filthy smelly shitty hand from the world. Go suck it!! Dah tangan tu memang sebelah yg satu lagi untuk basuh berak. Shame on u guys who use the same hand to eat!

Neway, kalau korang rasa jijik, jangan teruskan membaca... boleh berambus sekarang.hahaha. sebab kandungan-kandungan seterusnya lebih jijik.
















Woi lebah@ asmoham!! gambar ape nih ko letak?

Hungga lah ko ! Bukan gambar aku pon, aku nak bagitau, ada orang yg lagi ekstrem, super ekstrem macam derang nieh.. Obsessed dgn najis@tahi@berak kot..

well, gambar-gambar ni ialah sedutan-sedutan episod fear factor jepun. Untuk korang yg kuat semangat dan kuat daya tahan najis boleh la teruskan membaca dan mengusha gambar-gambar fear factor Jepun tu di sini.

2 comments:

Anonymous said...

najis gile entri!

Asmoham said...

najis yg terbukti kebenarannya. kekeke.. kan?