Monday, August 17, 2009

Silat Melayu

Suka aku disini untuk memuji silat melayu. Tapi x sukanya aku di sini untuk mengutuk filem-filem melayu. Bayangkan filem melayu (Aku selalu rasa nak kutuk ) menceritakan tentang silat melayu. Wahhhhh... adake? Berani ke? xabis-abis wat citer-citer pegi panggung gelak-gelak... asyik-ayik muka dia je, macam la dia sorang je boleh wat gelak. Dey tambi... ramai lagi la pak lawak pak lawak kat malaysia nih. Ramai gak yg hensem pe. Tapi apseal nak ambik gak yg x ensem tapi makin kurang dah lawak skg nih.. ambik la nabil. hensem. lawak.. hehehe... ( tapi jgn ambik si amirr tuh haaa, kompem pecah panggung!

Hahahaha, sebenanye haram la kalau penggiat filem malaysia nak buat citer pasal silat melayu. Nak wat citer rempitt je. cite lumba haram kete. citer cinta streotaip. citer polis pon xde modal. polis cakap2, kejar2, tembak cket2 peng-peng-peng yg xreal lagsg. BB gun ngn air gun lagi real kot. Sorry la, maybe mahal kot nak gune real blow-back hand gun. Jangan risau, murah je kalau beli dgn aku kat sini. Pilih je nak yg api kuar kt depan, atas, brass casing melambung2, tcampak kat lantai pusing2 dsbgnya.

Dah habis pon intro. Sebenarnya aku nak promo video nieh. Filem silat melayu bertajuk Merantau. Tengok trailer dia memang gempak. X sabar aku nk tggu cter ni kuar. Boleh x agaknya fight cter Ong Bak n Tong Yam Goong lakonan Tony Jaa tuh. So adik-adik, klu dah kuar nanti, cepat-cepat amuk mak p beli cd. X pon kyap, p beli n pos kat aku klu ko jumpe tjual di mana-mana kios dvd cetak rompak bandung. Aku kepingin sekali nontonin nya dong!!





2 comments:

Kyap said...

Ni filem msia ke filem indonesia??mcm ade je kt wyg cni

Asmoham said...

Indon bro.. dah kuar ek? nnt belikn aku dvd dia.. dgn dvd ketika cinta bertasbih skali.