Saturday, November 14, 2009

Apekah Benda Banyak-banyak Berkelip-kelip Berbentuk Segi Empat?




Sapa pandai sila jawab..


Mesti korang yg dah lama menyinggah kat sini perasan ada banyak tol benda berkelip-kelip berbentuk segi empat kat tepi side bar lebahputih. Ape benda tuh mat?

Untuk makluman korang yg kat tepi tu ialah barang-barang yg di jual secara langsung dan tidak langsung oleh Asmoham Sdn. Bhd. Ape ko jual mat?

Untuk yg x pernah click @ xrasa nak click banner-banner iklan aku, aku nak promo sikit kat sini.

1. New Zeland Shop

Merentasi sempadan benua dan membawakan produk-produk New Zealand terus kepada anda.
Macam-macam ada, tp antara produk2 yg mmg terkenal kat NZ ialah Sheep skin, Manuka honey, Chocolat, buah kiwi, barang-barang bulu kambing dan lain-lain.

2. Tudung Online Shop

Kepada cekmek molek sume, mmg banyak pesyen2 tudung yg dijual disitu. Aku jamin korang x kan jumpe pesyen2 sebijik n sama kualiti dgn harga yg lebih murah kat tmpat lain. Most of tudung2 dia jual harga borong dan selalunya ada diskaun. Xpercaya? Check it out :)

3. Ebidz.com

Menatang ape nih bro? Ni ialah lubuk untuk korang yg nak cari designer brands for sunglasses, jewelries and watches pada harga paling murah. Mmg kaw team habis. Aku dgn bisnes partner aku dah wat untung ratus-ratus dollar NZ beli barang-barang kat Ebidz ni dan jual balik dekat Ebay.com dan Trademe.co.nz.

4. Trademe.co.nz

Ni la kedai online aku wat sementara ni sementara nak tunggu pembukaan rasmi mycutegadgets dan myhoneyshop. So far trademe ni barang-barang dia caca-marba and super duper random dari berus gigi sampai le ke kaburator kete aku jual.. kekekekeke. Hampa x percaya? Agak-agak aku muhung pi la usha sendrik.. :)

5. Kedai E-Amani

Ni bukan kedai aku, tapi kedai cousin aku. Kain2 batik dan sutera Kelantan cantik-cantik dan murah2 kat situ. Kalau nak corak baru ke apa-apa2 ke hampa pi la tnya same Encik Amani ( Amani ialah seorang yg bergelar jantan.. kekeke)

6. Mysmallarsenal

Ni blog suke-suke aku mengembangkan minat aku dan mengupgradenye menjadi sebuah kebahagian. Macam mana kah hobi dan minat boleh membahagiakan anda? Senang je.. Bile tgk duit dalam bank akaun bertambah 2-3 ratus dollar sebulan. Kekekeke..




** Nanti aku dah jd jutawan aku belanja sume pembaca tegar lebahputih.. kekekeke :)

3 comments:

ihsan_huhu said...

fuih bisnesman rupenye ko nih.

ade jual henpon x?

Adam Ruslan said...

Mekasih menolong promosi. Skarang kedai tengah buat hiasan dalaman. Tapi bisnes jalan.

Ronald said...

I found a lot of useful data in this post!
butternut squash soup | easy cheesecake recipe | hotels Gatlinburg TN