Tuesday, March 15, 2011

Annoying

Cerita tentang perkara yang annoying.

Bagi aku, bila dah balik dari hospital tahap penat-penat nak rehat-rehat dengar lagu dan baca blog,
benda paling annoying ialah blog-blog yang pasang lagu syok-sendiri.

Kamon, aku nak baca blog kau bukan nak dengar lagu ntah-pah-apa kau sorang je yang layan. Nak layan lagu download la kat ipod ke.

Paling xbest, bila bukak 2 -3 link dan masing-masing start keluar lagu jadi macam bunyi orang muntah+orang berak+ orang kentut.




Paling menyakitkan hati bila ada yang aku cari dia punya suis 'stop' tapi tak jumpa.

Jadi selalu nya sekarang bila bukak je ada lagu pelik-pelik aku tekan pangkah kat hujung kanan straight tanpa berpikir 2 kali,

Dulu-dulu aku pemah letak jugak lagu kat blog ni tapi jenis kalau kau nak dengar kau play sendirik..

Time tu ada imeem, tapi lepas myspace ke apa ntah beli imeem, dah tak de la lagu tuh.

Lagi pun, sebagai tuan tanah, pemilik blog atau apa-apa website kena faham yang selera orang lain-lain dari segi lagu. Ada juga orang yang bila membaca dia taknak dengar bunyi-bunyian. Ada yang jenis dah ada playlist sendiri dekat laptop buat peneman surf internet.

..............................................................................................................................

Cuba kau pergi rumah orang, tengah lepak-lepak kat ruang tamu, tengah usha-usha interior design dia, sambil dalam hati memuji-muji kecantikan dan hiasan ruang tamu rumah itu, tiba-tibe tuan rumah jerit dengan Haler sambil nyanyi2 lagu Linkin Park tahap nak pecah anak tekak.

Aku rasa korang pon mesti terus blah dari rumah tu. Kan?

3 comments:

Frodo Baggins said...

KAH KAH KAH
jimba2 sambil baca belog maaaa

Asmoham said...

tp frodo lagu-lagu kau best.. aku siap pasang blog kau dulu2 buat teman wat assigmnt.

n aku kenal opick pn dari blog kau.. siap cari dan download lg lagu2 opick..

ihsan_huhu said...

oi playlist kat blog aku po dh lame aku xplay ngahahhaha