Tuesday, March 1, 2011

Goggle Speedo


Sabtu lepas, bersempena dengan orientasi pelajar-pelajar baru di Dunedin, ISMA New Zealand cawangan dunedin telah menganjurkan garage sale.

Bukan calang-calang garage sale. Semua benda ada.

Buku, kasut, seterika, tv, radio, laptop, baju, almari , semua ada.

Cerita dia, aku pon amik kesempatan jual la tv2, heater, lampu meja, dan sebagainya sambil menderma untuk ISMA juga.

Apa salahnya tolong sesama islam ye tak?

lalu sedang aku sebok menolong bos (housemate aku) yg membuka kedai ala pasar malam , menjual dengan menyuruh pembeli bid letak harga sendiri dan boleh bayar apa2 currency. LOLz... tiba-tiba si housemate sorang lagi, si Imran exsaited bukan main datang terpa kat aku.



"woi.. gile murah goggle speedo ni ngn cap n goggle extra.. $1 je seketul.. best dowh ..xdpt harga ni...speedo ni kurang2 RM 50-70 kt Msia..untung gila aku.. " kata beliau dgn bangga pada aku yang xmampu memiliki speedo ni. huhuhuhu

(eksaited bukan main kau ye...)

"ye ke, berapa ko beli, nape x beli kat aku?"

"sorry la dah abes.. td pn aku berdoa panjang supaya brader chinese tu letak dan x jadi beli"

(sampai mcm tu skali obses kau ye...)

dan kemudian dgn kejam.. aku dan bos ketawa

"KAHKAHKAHKAH BERDEKAH DEKAH KAHKAHKAHKAH"

"tu la lenkali xnak tanya dl, kau xpyh berebut pn.. goggle, cap ,kaki itik sume ada dlm laci aku sebunjut ... satu plastik penuh tinggalan Ben , dan aku la tokey speedo ko.. KAHKAHKAHKAHKAH"

2 comments:

Frodo Baggins said...

hahhahaha dol
lama x nampak lu

ihsan_huhu said...

aku pon ade sebijik.