Sunday, March 6, 2011

Perihal Ustaz

Hari ni ntah macam mana, aku boleh terbukak balik hal berkaitan ustaz.

Bukan nya aku nak ungkit balik atau burukkan ustaz-ustaz tapi sesekali tu teringat-teringat dan kemudian terlupalah balik.

Tapi hari ni lain benar dia punya hal, walhal aku dah lupa semua kisah-kisah jahanam ustaz berkemaluan panjang.

Nak dijadikan cerita, di sudut hati ni bukan main membuak-buak perasaan aneh.


Nak kata benci pun tidak, marah pun tidak, suka lagilah tidak.

Aku rasa aku nak jadi ustaz la.

Ni semua selepas aku bertemu seorang ustaz ni.

Nama dia Amirul. Orang kampung panggil Ustaz Amirul.

Alaaa... yang dalam slot Zehra kat TV3 sekarang ni.. Bukan main hot, hensem, baik dan paling menarik dia ustaz real dari mesir, bukan pseudo-ustaz, yang kemaluan dia tak pendek dan tak panjang.

Aku rasa kerajaan kene kaji balik kesan pengaruh TV pada anak-anak muda . Hmmm...

3 comments:

Frodo Baggins said...

hahahahhahahha
gua pun tiba2 rasa mau jadi ustaz
kah3x .... ustaz upin ipin pun caraaa jugak


>>____<<

Asmoham said...

haha.. tp cter tu mmg ada tarikan tersendiri esp untuk gua memaafkan ustaz2 ..

neway, baru je nak menulis balik, lama gak menghilang dan bz dkt stahun rsnya..

lu sehat en frodo?

ihsan_huhu said...

ok r ko jadik ustat, perut pon dh tahap pak haji dah